5 Simple Statements About کابینت ممبران Explained

Wiki Article

کابینت آشپزخانه بالا یکی دیگر از مدل‌های زیبای کابینت‌های چوبی به شمار می‌رود.

کارخانه ماچوب قادر به تولید نماهود با جنس های مختلف در طرح و رنگ های متنوع می باشد.

هرچند اندازه‌ها را می‌توان بر اساس سلیقه‌ی مشتری تغییر داد.

بخش تزئینی کابینت ممبران را می توان نمای ویترین آن نام برد. در واقع ویترین ها کابینت هایی با درب های شیشه ای هستند که می توان داخل آن را با وسایل تزئینی پر کرد.

کابینت‌های هایگلاس، ام‌دی‌اف و کابینت فلزی، کاندیدهای مناسبی برای چسباندن برچسب کابینت هستند.

اما بد نیست بدانید که ارتفاع کابینت زمینی ۷۲ سانتی‌متر، ارتفاع پایه ۱۴ سانتی‌متر و ضخامت رویی از ۳ سانت تا ۶ سانتی‌متر متغیر است.

کابینت منحنی در فضاهای بزرگ امکان داشتن یک جزیره زیبا و گرد را به شما می دهد .

دسته بندی طرح کابینت آشپزخانه در دو نوع کلاسیک و مدرن خلاصه می شود. کابینت های کلاسیک عمدتا از جنس چوب تشکیل شده اند، پر زرق و برق و شلوغ هستند و گرما و صمیمیت خانه را می افزایند. کابینت های مدرن شیک و ساده می باشد.

اهمیت کابینت‌های آشپزخانه، نه تنها در پوشش‌دهی و ایجاد فضای کاربردی در محیط آشپزخانه خلاصه می‌شود، بلکه نقش ویژه‌‌ی آن‌ها، در نمای خانه و بالطبع زیبایی کل فضای خانه قابل مشاهده است. با انتخاب طرح‌های زیبای کابینت، که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل‌تان باشد، می‌توانید ظروف، لوازم برقی، بسته‌های خوراکی، ادویه‌جات و بسیاری وسایل ریز و درشت دیگر را، که در هر آشپزخانه‌ای مورد نیاز است، ساماندهی کنید و در یک کلام، هم نظم و هم زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

با وجود این که رنگ قهوه‌ای دارای طیف گسترده‌ای است اما دو انتهای این طیف یعنی قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره بیشتر از بقیه جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه کوچک به عنوان رنگ کابینت آشپزخانه استفاده می‌شوند. رنگ قهوه‌ای به خوبی با وسایل چوبی هماهنگ می‌شود و حس و حال گرمی را به آشپزخانه می‌بخشد.

کابینت آشپزخانه ممبران قیمت ارزان تری نسبت به دیگر کابینت های چوبی کلاسیک دارد. از جمله مهم ترین مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران را می توان موارد زیر عنوان کرد:

اما نکته‌ی مهم این است که آکس چوب، تنها در زمینه‌ی تولید درب کابینت فعالیت می‌کند و در زمینه‌ی طرح کابینت‌ها باید با افرادی مشاوره کنید که در این زمینه تخصص دارند و در واقع مجری این امر هستند.

پیشنهاد ماچوب این است که از انتخاب طرح هایی که ظرافت بسیار دارند، اجتناب کنید. زیرا این مورد سبب می شود تا زمان بیشتری برای تمیز کردن کابینت صرف شود.

پیشنهاد می‌دهیم حتما در این زمینه، حتما از کارشناسان و متخصصان شرکت‌های کابینت‌سازی مشورت بگیرید.

Report this wiki page